Betalingen
U ontvangt per maand of per kwartaal uw digitale factuur per email. Heeft u eenmalig materiaal laten ophalen of aangeleverd? Dan ontvangt u uw digitale factuur per email. Het is niet mogelijk om contant of per pin te betalen.
Wat is de betalingstermijn?
We verzoeken om de betaling van de factuur binnen 30 dagen te voldoen. De betaalinformatie vindt u op de factuur die digitaal wordt verzonden.
Een langere betalingstermijn is voorafgaande van de geleverde dienst bespreekbaar.
Geen factuur ontvangen?
Heeft u geen factuur van ons ontvangen? Of heeft u een vraag over een betaling of over de inhoud van de factuur? Neem dan contact op met onze backoffice. Houd uw factuurnummer en klantnaam bij de hand zodat wij u snel kunnen helpen.
Backoffice
- Telefoon: (023) – 534 1600
- Email: backoffice@recycling.nl
Administratie
- Telefoon: (0252) – 680 453
- Email: administratie@recycling.nl
Betaalgegevens Nijssen Recycling
Nijssen Recycling B.V.
Rijnlanderweg 1427
2153 KE Nieuw-Vennep
Postbus 16
2150 AA Nieuw-Vennep
IBAN: NL51 RABO 0345 800 354
Bankrelatie: Rabobank Schiphol
KVK-nr: 34059834
BTW-nr: NL007744225B01
Kosteloos aanleveren
U kunt kosteloos materiaal aanleveren bij onze locatie in Halfweg. De Circular Hub Amsterdam neemt gratis uw karton of plastic folie in ontvangst voor recycling.